Pesanan Penaja

Wednesday 20 January 2010

Kristianiti: Amerika mencetak "kod bible" pada senjata buatan mereka



Salam,

Semasa Bush Junior menaiki takhta presiden Amerika suatu kenyataan yang membimbangkan umat Islam telah diwar-warkan.  Istilah "crusade" yang biasa dikaitkan dengan peperangan menentang Islam selalu disebut-sebut secara bertali arus. Umat Islam walau pun khuatir dengan perkembangan itu sentiasa "menyabarkan diri" dari menunjukkan sikap menentang kerana tidak mahu menyakitkan hati mana-mana pihak. Apabila bangunan kembar World Trade Center yang menjadi mercu tanda kuasa barat itu meruntuh maka istilah "crusade" lebih dikumandangkan lagi diikuti pula dengan perlbagai sesi peperangan dan asakan dengan negara-negara Islam tanpa simpati dan belas kasihan.

Pat Robertson yang merupakan evangelis kristian pula pada  ketika itu pula menjadi penasihat spiritual presiden mempunyai visi dan misinya yang lebih kepada untuk memerangi Islam dan meraih kejayaan daripadanya. Seruan evengalist ini berkumandang di dada akhbar dan melalui corong radio barat.  Pat mendakwa bahawa Islam telah lama mengancam dan meprovokasi pihak kristian dan dia mengimpikan suatu Armagedon.  Armagedon ialah suatu perang muktamad antara dua agama ini seperti yang termaktub dalam kitab-kitab judeo-kristian.

Dalam peperangan menentang orang Afghan di negaranya sendiri,  para agamawan kristian telah menyebarkan kitab injil dalam bahasa Afghan! Tidak lain dan tidak bukan misinya ialah untuk menyebar agama krisitan di kalangan penduduk tempatan. Apa lagi misi mereka sejak dari dahulu sampai sekarang? Jika kita menelusuri sejarah,  masih ingatkah  bagaimana agen-agen  mereka menyamar jadi 'alim ulama' Islam untuk mengkafirkan penduduk tempatan dengan cara penipuan. Perkara itu tidak mustahil berlaku di Malaysia pada ketika ini  Pendek kata, mereka menggunakan apa saja taktik dan media untuk mendakyahkan kepercayaan mereka sehingga sekarang. Kerja ini tidak akan selesai selagi kita semua tidak menukar agama. Benarlah apa yang tercatat di dalam al-Quran "bahawa mereka semua tidak senang melihat kita,  selagi kita begitu kukuh memegang ajaran Islam"

Terbaru, berita mengenai tertulisnya kod-kod injil pada setiap senjata yang dibawa menentang umat Islam telah dipaparkan oleh Yahoo!. Kerajaan Amerika pada dasarnya tidak menghalalkan perbuatan itu tetapi ianya berlaku sejak berpuluh tahun yang lalu. Ini bermakna Amerika mempunyai stategi  "crusade" yang sentiasa dilaksanakan ke atas musuh Islam mereka. Sila ikuti video yang dilampirkan mengenai perkara ini.

Bagaimana mungkin kita mempercayai mereka apabila melihatkan gelagat buruk mereka yang kelihatan "pepat di luar rencong di dalam". Memetik frasa Nabil  "Lu fikirlah sendri"

sysalq      

No comments:

Post a Comment

Anda digalakkan bertukar-tukar pandangan mengenai subjek dalam perbincangan. Sila kemukakan pandangan anda dengan bahasa yang santun.

Important Messages