Pesanan Penaja

Friday 23 September 2011

Desperado dan Wakil Mantan Penjajah! Kita Ganyang mereka.


Alah biasalah...bila sesebuah negara mula jadi "molek" maka mantan penjajah redhakan "penubuhan kumpulan pengacau" pulak untuk "slowdown"  atau musnahkan terus kemajuan negara tempat penjajah cari makan dulu-dulu. Lihat saja Iraq, Alqeria, Mesir, Libya, Syria, Kampuchia dan banyak lagi negara yang telah dan akan terus dianiaya.

Penjajah merestui pembangkang untuk menggugat pemerintah sedia ada dan memastikan hegemoni (neo- penjajahan) akan sentiasa terkemaskini. Di negara berkenaan kumpulan pemberontak dibekalkan dengan latihan dan persenjataan. Bila tumbang saja "wakil yang mereka dah mula meluat" maka digantikan dengan wakil baru. Penjajah (syaitan) itu boleh terus menyedut kekayaan sesebuah negara yang ditakluknya dengan pelbagai cara.

Orang Melayu lebih cerdik, mereka gunakan kesempatan yang diberikan untuk memerintah sendiri dengan memastikan rakyat mendapat semaksima mungkin faedahnya. Tak payah ceritalah apa yang Kerajaan dah buat demi memajukan Malaysia tercinta ini - terlalu banyak jasanya.

Lepas tu...timbul manusia penuh skandal yang bercita-cita tinggi dalam politik dan merasakan mereka boleh 'makan' rakan-rakan mereka yang ikhlas berjuang. Pelbagai topeng di pakai - topeng agama, topeng kebajikan, topeng...peh bermacam-macam. Penjajah minat dengan mereka ni..dan mula membuat hubungan intim dengan mereka. Dan penjajah bukan bodoh...mereka akan cari orang yang banyak skandal untuk jadi barua mereka. Kalau suatu hari "Pak Cik - Pak Cik Tua Ganyut gila kuasa" ni nak belot dan menggigit mereka balik ..haa mereka akan diugut dengan pendedahan RAHSIA BESAR mereka. Duit Yahudi masuk macam air dalam akaun masing-masing sampai tak tahu siapa jaga akaun tu..masing-masing buat lawak sana sini - berkelakar bodoh...tipu rakyat sana sini. Siapa tak kenal Mat Sabu tu...tak habis-habis dengan pelbagai Onar yang dilakukan zaman berzaman. Tak habis-habis menyusahkan kaum sendiri.Tapi takpe kata mereka agaknya - mereka ada pelbagai topeng untuk dipakai pada masa-masa berlainan. Boleh terus main tipu-tipu rakyat.

Hei...RAKYAT bukan bodoh! Kamu jangan pandai angan-angan hendak mengalahkan Kerajaan berdaulat ini. kerajaan ini didominasi oleh Muslimin - Amirulmukminin (Raja dan Sultan Pemerintah - Ketua Agama). Memanglah mereka bukannya "perfect" - dan bukan pulak maksum. Mereka ada para pemikir sejak dahulu hingga sekarang.Semua pembangkang yang ditaja oleh mantan penjajah akan menggunakan isu yang sama kepada semua ketua negara yang hendak dianiaya oleh mereka - Isu Rasuah, Nepotisma, Ketelusan...bla bla bla...yang semuanya tidak perlu dibuktikan. Bodoh betul mereka ni!

Itulah dianya - bila Negara dan Kerajaan sudah menjadi "MOLEK", berjaya...maka jangan lupa mesti ada sipendengki dari kalangan mantan penjajah akan hantar syaitan-syaitan mereka ini untuk menghancurkan negara Islam ini. Hampir semua negara Islam diperlakukan sebegini sejak zaman berzaman. Mereka di beri kemudahan kewangan, diperi penasihat malah mana tahu suatu hari nanti (seperti dinegara-negara bergolak di atas) diberi senjata..untuk memusnahkan negara sendiri. Oleh itu sebelum mereka menjahanamkan negara tercinta maka mari kita jahanamkan mereka-mereka ini!

Langkah pertama - perbuatan menentang habis-habisan Perarakan Bersih telah berjaya dijahanamkan sebelum ianya menjadi seperti di England.

Keduanya - Kerajaan harus cekup mereka yang cuba menjahanamkan sistem dan infra negara ini. Siasat dan korek semua kejahatan tersembunyi yang dilakukan oleh puak-puak ini. Sumbat mereka mengikut peruntukan ISA.

Ketiganya - Orang Islam dan paling penting Orang Melayu jangan terpengaruh oleh perbuatan Melayu Khianat itu. Ambil tindakan selayaknya demi "neutralise" kan mereka.

Keempatnya - Jangan sokong semua pertubuhan dan gerakan mereka. 

Mereka ini telah membuart Onar sepanjang zaman. Jelas sekali Orang Melayu yang merugi dari tindakan mereka ini. Mereka sanggup gadai Agama dan maruah demi undi. Ceh...

No comments:

Post a Comment

Anda digalakkan bertukar-tukar pandangan mengenai subjek dalam perbincangan. Sila kemukakan pandangan anda dengan bahasa yang santun.

Important Messages